söndag 30 mars 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Minelo, jag har sett denna utmaning i flera andra bloggar, men inte blivit utmanad själv, så nu var det väl dags!
Utmaningen går ut på att man ska gå in i den sjätte mappen i sin bildmapp och välja det sjätte fotot, publicera på bloggen och skriva en liten förklaring till bilden. Sedan ska man skicka utmaningen vidare till 6 andra bloggare, vilket blir svårt för mig eftersom jag tror de flesta redan fått denna utmaning.
Det kunde ju ha blivit en riktigt "sjuk" bild, men jag hade tur för denna bild är ju ändå rätt trevlig.
Det är sommaren 2005 nere på "Ribban" i Malmö där vi bodde då. Bilden på mig är tagen på min sambos födelsedag, vi hade picknick med några vänner nere vid havet. Det blåste rätt kallt och var dessutom ganska sent på kvällen, så vi fick tända ljus och köpa en varm korv för att värma oss lite...


Jag skickar vidare denna utmaning till: Hilda, Norrlandsblogg och Kryckolin

3 kommentarer:

Sandra sa...

Oj, vad härligt det lät med picknick vid havet, även om lite kallt då =)
Det gör verkligen att man längtar till sommaren, här är det ju massor med snö som ska bort först, men sen...

od Andulky sa...

Härlig bild!

Anonym sa...

Haha! Vi blev ju utmanade. Men det gick inte så förbaskat bra. Din var ju faktiskt riktigt fin. Mapp nummer sex heter spjälsängsmålande och innehöll bara 3 bilder. Okej, tänkte jag. Jag får väl ta bild nummer tre då. Nu får du inte skvallra för David, men han som målade spjälsängen hade glömt att knäppa några knappar i jylfen. En sån bild kan man ju inte lägga upp på bloggen. Jag tror vi har blivit diskade eller så får du hitta på andra specialregler till oss.

Ha det bäst!

Kram ingela