måndag 25 februari 2008

Denna underbara lektyr!


Äntligen kom boken jag beställde för en vecka sedan.


Hanne Meedoms nya bok, i och för sig på danska, men det är väl "peace of cake" jag har ju bott i Malmö i över 3 år! ;-)
Bloggen kommer inte att uppdateras lika ofta nu ett tag framöver då jag behöver lägga energi på min c-uppsats. Jag kommer dock att belöna mig själv lite då och då med att testa på nåt roligt mönster ifrån denna bok, så vi får väl se vad som dyker upp här framöver!
Det är också beställningsstopp nu fram till slutet av april (viljan finns, men inte tiden)!

3 kommentarer:

Imparo sa...

Och jag får mitt exemplar i morgon om Adlibris gör vad de ska ;-) Längtar. Lycka till med c-uppsatsen!

Linda/Inna sa...

Och tydligen är det mååånga som har beställt den här boken just nu ... för jag, som också beställde för ca en vecka sedan, fick besked idag om att jag kommer att få vänta längre ett tag till på leverans av den som jag beställt.

Sofie sa...

Åh, vad trist att behöva vänta på boken, men den är ju så populär, så de blir väl överbelastade på Adlibris! Desto roligare när boken väl kommer sen :-)