fredag 8 februari 2008

Byte av handarbete!

Skaparstigen (länk till blogg i menyn till höger) och jag ska göra ett litet byte av handarbete. Alfie ska få en virkad bläckfisk i utbyte mot två muddbyxor i storlek 104.

Det är bruna manchesterbyxor med orange mudd, jag valde att sätta på små fickor på dessa brallor där jag även satte på namnlappen. Jag gjorde också resårbenslut på desssa istället för mudd, tyckte det blev snyggare så.

De mörkblå brallorna är vanliga muddbyxor. Byxorna gör sig inte riktigt rättvisa på bilderna, de blev riktigt fina i verkligheten, men svårt att få till bra bilder när man inte kan prova dem på någon.





1 kommentar:

Skaparstigen sa...

Ojoj! Så fina de blev! Och så snabbt. Ska bli spännande att prova sen. Min arm är bättre nu i alla fall så jag är nog snart igång igen så du får bläckfisken.

Kul att du också gillade mina "nya" mönster. Säg bara till om du vill låna och rita av.
Ang tofflorna så kan du ju få ett par om du vill, så går ju bytet jämnt upp. Har tagit 100:- för dem nämligen.

Så snällt att jag får vara med i din länklista. Jag har inte kollat upp hur man gör riktigt, men snart ska du hamna i min!
/Johanna