måndag 15 juni 2009

Lite fix och trix!

Nu har jag inte bloggat på länge igen, men jag har en massa prylar och kläder jag gjort som jag helt enkelt inte tagit mig tid att blogga om.

Nedan följer en del av detta, men mer kommer så småningom...


Tre hakklappar i vaxduk ifrån Ohlssons tyger, samt Lågprismagasinet. Två ska ut till Husvagnen och en får vara i skötväskan!


Möblerna till husvagnens förtält behövde pimpas med lite nya dynor och duk.
FÖRE!


EFTER!
Vaxduk till dynor ifrån Ohlssons tyger, till duken är det vaxduk ifrån Lågprismagasinet!


Blöjförvaring till skötväskan. En stor till stora grabbens blöjor, och en liten till lilla tösens blöjor. Praktiskt så man slipper leta efter rätt blöja, samt slipper vikta eller hopknölade blöjor liggandes i skötväskan! Markisväv från Lågprismagasinet.


1 kommentar:

od Andulky sa...

Oj, så mycket fint! Vilken omvandling av möblerna!!