tisdag 14 oktober 2008

Bloggbombning!

Skaparstigen tyckte att jag var lite ojämn i mitt bloggande, och det kan nog stämma...Jag får perioder då jag syr en MASSA saker, sen kommer perioder då det står helt stilla. Men jag ska försöka hålla en lite mer jämn nivå här framöver, måste bara göra klart alla beställningar och blogga om dem innan jag lämnar iväg dem ;-) Så här ska bloggbombas under några dagars tid!

Här är ännu en sovpåse, denna gång i storlek 74 och med ett halssprund istället för krage. Tyget är av lite tjockare trikå ifrån Jofotex, lika härlig trikå som e-slöjd!

Nu provade jag att lägga ut plagget på altanen och fota i dagsljus, såg bättre ut i kameran än det gör i datorn, tyvärr kom en massa solfläckar med på bilden som inte alls finns på plagget i verkligheten. Klickar man på bilderna ser man ränderna och färgerna bättre!





1 kommentar:

Jes sa...

Vilken härlig sovpåse :)