onsdag 30 april 2008

Nu är jag genomskådad...

Nu har min mottagare av det hemliga klädbytespaketet listat ut vem jag är... Mari78 var det som fick mitt paket, hoppas att kläderna kommer att passa grabbarna nu bara.

Hon genomskådade mig på fodret i luvan eftersom hon sett det på en annan hoodie jag gjort till Alfie. Hon fick i alla fall ett par svarta manchesterbrallor med mudd och dragsko i midjan till sin mellankille (strl 98) samt en grön velourhoodie till minstingen i storlek 80/86. Hon känner säkert igen tygerna, de kommer nämligen allihop från Jofotex.

Nu väntar jag med spänning på mitt eget klädbytespaket som borde komma med posten idag.











1 kommentar:

Maria sa...

Jättefina kläder. Snygg detalj med dragskon i midjan. Det blir liksom lite extra!! Jag är så nyfiken på Jofotex för det verkar verkligen vara trikåns himmelrike. :-)