lördag 3 maj 2008

Nu har jag fått mina byteskläder!!!

Igår fick jag mina byteskläder! Jättefina, och alldeles i min smak, så roligt att få nåt till Alfie som INTE är randigt. En jättesöt blommig t-shirt och ett par limegröna shorts med dragsko i midjan och ficka bak som matchar med tröjan. Allt är välsytt och superfint!

Jag spanade runt i bloggarna, och uteslöt alla som redan hade bloggat om sina byten, sen återstod bara ett fåtal, och i de bloggarna hittade jag GODING, som hade gjort ett liknande set tidigare med ljusblå/turkosa shorts, och nån grönmönstrad t-shirt som liknade stilen lite på detta. Jag chansade och slet bort tejpen som satt över namnlapparna, och visst var det ***GODING***!

TUSEN TACK för jättesöta sommarkläder!




2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad roligt att du gillar dom! Visste på en gång att det skulle bli något i det blommiga tyget när jag såg att det var ni som skulle få mina plagg. Jag mindes att du kommenterat tyget tidigare i min blogg. Sen hade du skrivit någonstans att lime var din nya favoritfärg så då var det enkelt val att matcha med det :-)

VirkStina sa...

Hej! Vilka fina blommor! Vart har du fått tag på dina Alfie Design lappar? Beställer man dom på internet? Hoppas allt är bra!Vi hörs!