måndag 27 april 2009

kjol, mössor, byxor och luvjacka

Nu har min overlock varit på en välbehövlig service så nu går den som smort, känns som att få tillbaka en helt ny maskin. Dessvärre är datorn trasig, så nu sitter jag vid en lånad dator för att kunna blogga om kläder som sytts senaste tiden...Imorgon väntas äntligen mitt stora tygpaket ifrån mjukatyger :-) Då blir det nog mer sytt så småningom, men först ska de avklaras lite beställningar som fått vänta i och med tygerna som blivit försenade.

Sparkbyxor, strl 80 i limegröna flodhästar ifrån Jofotex. Beställning!

Två hättor i rosablommig babymanchester ifrån Jofotex. Strl 1 mån, samt 3 mån.

Orange/rödrandig luvtröja i velour ifrån Jofotex. Strl 68

En kjol och en hätta till lillan i den rosablommiga babymanchestern. Vit mudd i kjolens midja.

5 kommentarer:

Madelene sa...

Ah! Va go! Och vilka fina kläder!

Sandra sa...

Fina grejer alltihop!

Särskilt fin tyckte jag hättan var. Passformen var ju perfekt och vilket fint tyg!

od Andulky sa...

Åh så mycket fint!! Den där randiga velouren är ju helt underbar!!! Oj vad köpsugen jag blev...

Strumpetossa sa...

Superfina kläder!

Helena sa...

Vilken gullunge hon är! Så himla söt o go! =)

Du gör otroligt fina kläder!