måndag 10 november 2008

Prislista!

Har nu fått flera förfrågningar angående vilka priser jag tar vid beställning så jag tänkte att det enklaste nog vore att lägga upp min prislista här i bloggen!


PRISLISTA! (strl 56-104)



Muddbyxor i velour eller trikå: 175:-

Velourbyxor med mudd i benslut och knytband i axlarna (retrobrallor) 195:-

T-shirt samt långärmad t-tröja (vanlig modell eller raglanärm): 165:-

Body i omlottmodell: 195:-

Bodysuit med långa ben: 225:-

Pyjamas/sovpåse med knyt nertill: 185:-

Hoodie (luvtröja med omlott och knytband framtill) 250:-

Hoodie (luvtröja med hel framsida) 200:-

förklädesklänning 200:-

mössa, vanlig modell i trikå 99:-

Hjälmmössa med knytband i trikå: 125:-

Vantar: 65:-

Bandana, dreggellapp: 45:-

Vid beställning, skicka ett mail med förfrågan till


sofie.wingren@gmail.com

Jag syr i mån av tid. Önskemål om tyg eller material anges i mailet! Leveranstiden varierar mellan 1-2 veckor.

Förskottsbetalning sker till mitt personkonto innan kläderna sys upp.

Inga kommentarer: