onsdag 5 november 2008

Kaninbody och randig sovpåse!

Jag fick ytterligare en beställning på sovpåse, denna gång med krage som jag gjort en gång tidigare, samt en body i det underbara kanintyget. Jag stod i valet och kvalet på färg på mudden på sovpåsen, funderade mellan röd eller marinblå, men insåg sen att det bästa nog vore vitt eftersom vitt även finns i tyget.

Tyg: Turkos kanintyg ifrån JNYdesign. röd, marin, vitrandig trikå ifrån e-slöjd.
Brun samt vit muddväv ifrån stoff och stil.

Nu vill jag ha tips på bra digitalkameror. Jag har testat alla möjliga ljussättningar, samt olika bakgrunder och fortfarande blir bilderna otroligt dåliga och framställer tygerna på helt annat sätt än de ser ut i verkligheten...Så en bra kamera som inte är alltför dyr får ni gärna tipsa om!



2 kommentarer:

Maria sa...

Åh så fin kaninbodyn är!! Det tyget är bara så underbart. Du verkar ha blivit expert på bodysar. ;-)

Jes sa...

Så fina, gillar modellen på sovpåsen