tisdag 3 juni 2008

Jag har blivit utmanad!

Av tre olika personer (Ceci, skaparstigen och mimiS)! Hoppas det räcker med att endast svara en gång, för annars måste jag ju avslöja hur mycket som helst om mig själv....

3 namn jag går under: Snorvan (som sambon kallar mig), mmmamba (som sonen kallar mig) Fialottan som mamma brukar kalla mig.
3 saker som skrämmer mig: Klimathotet, spindlar, hemska sjukdomar
3 saker som jag har på mig: Jeans, linnen, träskor (med gummisula).
3 sanningar: Oj, hjälp...Jag tränar alldeles för sällan, Borde klippa håret oftare, slösar lite väl mycket pengar på tyger.
3 saker jag verkligen vill ha: Wii-spel, en ny sommargarderob, ett hus vid en sjö-inklusive lyxbåt vid egen bygga.
3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Virkstina, morvern, POSE

Inga kommentarer: