måndag 30 juni 2008

Hela beställningen klar!

Idag gjorde jag klart det sista i beställningen till Alfies Stockholms-polare. En ugglebody i strl 74, ett par shorts med vita muddar, och ett par grönrandiga muddbyxor i strl 68 (tror dock mer att de passar som 74). Och så hoodien och kaninbyxorna som blev klara för över en vecka sedan i storlek 74.

Tillbringade förra veckan i Falkenberg och glömde såklart kameran därnere, så dessa foton är lite halvtaskiga och tagna med videokameran.

Marinblå ugglebody, 74
Grönrandiga muddbyxor, 68/74

Limerandiga shorts 68/74

Hela beställningen





4 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Härligt att du är igång igen! Och med besked dessutom ser jag. Jättesöta grejer!

an.lo sa...

Vad fina grejer! Undrar om jag får fråga var du fått mönstret till bodyn eller du har kanske knåpat själv? /an.lo

Sofie sa...

An.Lo: Jag har knåpat mönstret till bodyn själv. Använde en Lindexbody som mall! Skulle dock gärna behöva/vilja ha ett bra mönster till body.

Sandra sa...

Jättefina kläder, vilken massproduktion! :)
Jag är toksugen på det där uggletyget.