torsdag 27 augusti 2009

Sparkbyxor till lillan!

Nu växer lilla T så det knakar. Det märks framförallt på hennes garderob som helt plötsligt blivit urvuxen. Dags att sätta fart med nya kläder...

Började med ett par sparkbyxor i gul/orange velour ifrån Jofotex. Mönstret är eget, men jag ritade av en pyjamas i storlek 74/80 för att få längden rätt. Jag snävade in den ganska rejält för att få den riktigt hon har nyss vuxit i storlek 74 så hon får nog växa en del på längden och dra på sig lite mer hull innan den sitter som jag vill!



FRAM

BAK

LAPPEN BAK!

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Jag älskar den!! Älskar den där velouren!!

Linda sa...

vad fint, ser så gosigt ut och färgen är verkligen härlig

VirkStina sa...

Håller med föregående skrivare!

Jeanette sa...

Jättefina!

Heilt spesiell sa...

De ble flotte!Ser gode ut på fasongen.

kaoz sa...

Så fine! Herlig velour =D

Beata sa...

Fina byxor i fina färger!

Solveig Lövendahl sa...

Vilka underbara byxor! Sånt tyg vill jag verkligen ha. Vet du om man fortfarande kan få tag på det?