måndag 30 mars 2009

Tröja och muddbyxa till lillkillen!

Jag har äntligen lyckats fånga lillkillen på några halvdana kort, här nedan i ett nytt set med limefärgade velourbrallor och orange mudd, samt en gråblårandig tröja i trikå med orange mudd i halsringning och ärmslut. Alfie växer så det knakar och det är så trist när han växer ur kläderna så jag bestämde mig för att sy i storlek 104 så att de kanske passar lagom till sommaren. Får se när han växer i dem, just nu är de liiite stora, men fungerar ju ändå med hjälp av mudden i benslut och ärmslut!

Tyg: Limefärgad velour ifrån mjukatyger
Randig interlock och orange muddväv ifrån Jofotex




3 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Kanonsnyggt!! Vilket snyggt randigt tyg du hittat, blir mer och mer övertygad om att jag måste ta en tripp till jofotex ;-)

od Andulky sa...

Jättesnyggt!! Och vilken söt grabb!! Håller med D & A, måste till Jofotex!!

Sandra sa...

Älskar sådana här set, som barnen bara kan vara sig själva i och göra vad de vill, utan att kläderna säger stopp.

Fina tyger!

Jag vill också bo nära, åtminstonde närmare än typ 100 mil, till jofotex! buhu